Webwinkel
Let op: een reisproduct in de RET webwinkel werkt niet in combinatie met NS Flex
Overige producten
Hoe werkt het als ik een Regio abonnement in de webwinkel wil kopen?
Je kunt kiezen voor een maand- of jaarabonnement.
- Je vult je OV-chipkaartnummer in.
- Vervolgens kies je de ingangsdatum, sterwaarde en een centrumzone naar keuze.
- Op een gebiedskaart zie je waar het abonnement geldig is.
- Vervolgens betaal je via iDeal.
Zodra de betaling is afgerond, wordt het abonnement 'klaargezet'. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Je kunt het abonnement direct ophalen bij één van de Oplaad- & ophaalautomaten (kies voor servicetype: Bestelling ophalen).
Hoe kan ik mijn reisproduct in de webwinkel betalen?
Je kunt in de webwinkel alleen met iDeal betalen.
Waar kan ik mijn bestelde reisproduct ophalen?
Je kunt je bestelde reisproduct ophalen bij een verkoopautomaat op een metrostation. Of bij één van de gele Oplaad- & ophaalautomaten, deze zijn te vinden bij tabakswinkels en supermarkten. De dichtstbijzijnde ophaalautomaat kun je hier opzoeken. Kies voor de optie: bestelling ophalen.
Wat gebeurt er als ik de bestelling niet binnen de 30 dagen ophaal?
Als de 30 dagen verstreken zijn, kun je de bestelling niet meer ophalen. Je ontvangt hierover een bericht per e-mail. Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.
Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt bij mijn webwinkel bestelling?
Als je de bestelling nog niet hebt opgehaald, kun je die kosteloos annuleren. Daarover kun je contact opnemen met onze Klantenservice via 0900 - 500 60 10 (tegen de gebruikelijke belkosten). Het aankoopbedrag ontvang je dan binnen 14 dagen terug op jouw rekening.